綠色資訊

[齊惜福回收中心]

根據世界自然基金會香港分會(WWF)公佈,香港的人均生態足印高踞亞太地區第三位!日常用戶的消費習慣佔了香港整體生態足印的76%,其中以食物比重最大,高達21%!另一份研究發現,堆填區嘅固體廢物中,有34%係廚餘!

‼️其實只需要改變我地每個人小小嘅飲食同生活習慣,多菜少肉,減少廚餘,或者更有效利用廚餘,都可以減少對環境嘅影響。

自投入營運起至2021年年末,齊惜福回收中心累積總廚餘收集超過1700公噸,總剩食收集超過267公噸。

我地現時有超過15個機構及酒店、6個展覽會作為恆常收集廚餘合作夥伴。非食用廚餘會被運送至小蠔灣有機資源回收中心O.PARK 1處理,轉化為再生能源及堆肥。

如果你都想為減少廚餘出一分力,可以參與我們的廚餘回收計劃,或者希望捐贈食物給我們,請點擊此處與我們聯絡 https://www.foodforgoodrecyclingcentre.com/apply-now